HITH Vastgoed Advies B.V. - Amersfoort
  • Home
  • Huren & Kopen
      • Huren & Kopen
      • Wat zoekt u?
      • Strategisch huisvestingsadvies
      • Tarieven
      • Aanbod zakelijk vastgoed
  • Verhuren & Verkopen
      • Verhuur & verkoop
      • Aanbod zakelijk vastgoed
      • Tarieven
  • Beleggen
      • Begeleiding bij belegging
      • Verkoop
      • Aankoop
      • Beleggingsadvies op maat
      • Aanbod beleggingen
      • Tarieven
  • Adviseren
      • Vastgoedadvies
      • Heronderhandeling
      • Dispositie en onderverhuur
      • Tarieven
  • Hith
    • Team
    • Nieuws
    • Contactgegevens
    • Vacature

Huren & Kopen

Zorgeloos huren en kopen van zakelijk vastgoed

Onze ervaring, uw gemoedsrust

U wilt een bedrijfspand kopen of huren, maar er komt zoveel bij kijken:

  • de eerste oriëntatie.
  • de zoektocht.
  • de onderhandelingen.
  • de overeenkomst.
  • de oplevering.

Iedere stap van dit proces neemt veel tijd in beslag, zeker wanneer u uw zoektocht moet combineren met uw dagelijkse taken.

HITH Vastgoed Advies neemt deze tijdrovende taken van u over en levert bovendien advies op maat gedurende het hele traject. Wij:

  • inventariseren uw wensen.
  • gaan op zoek naar uw droompand.
  • onderhandelen voor u de beste prijs aan en de meest gunstige voorwaarden.

Wij hebben jarenlange ervaring en kennen de markt als onze broekzak. Laat ons uw zoektocht in handen nemen zodat u zich met een gerust gemoed op andere dingen kunt concentreren.

Alles voor u geregeld, van inventarisatie tot sleuteloverdracht

Wilt u zo weinig mogelijk tijd besteden aan uw zoektocht en toch zeker zijn van het beste resultaat? Kies dan voor onze totaaloplossing:

  • Kennismaking: wij inventariseren uw bedrijf, werkwijze, medewerkers en processen. Desgewenst wordt deze inventarisatie uitgebreid met een vestigings-, klimaat- en/of medewerkersonderzoek. Op basis hiervan bepalen we samen welke mogelijkheden het beste passen bij uw bedrijf. In uw persoonlijk eisenplan nemen wij onder andere uw budget, functionaliteiten, wensen en locatie mee.
  • Onderzoek: we maken een snelle scan van beschikbare mogelijkheden. U geeft vervolgens aan welke panden in aanmerking komen.
  • Long en short list: wij maken een ‘longlist’ van mogelijkheden. Daarbij maken we gebruik van onze eigen database, ons netwerk en onze marktkennis. We nemen deze lijst met u door en brengen deze vervolgens terug tot een ‘shortlist’ van vijf panden.
  • Bezichtigingen: we bezichtigen samen met u de top 5: sfeer proeven en mogelijkheden ontdekken! Terwijl u de locatie op u laat inwerken, inspecteren wij de staat van onderhoud. Deze top 5 werken wij tot in detail uit, zodat u een weloverwogen keuze kunt maken..
  • Onderhandelingen: onze ervaren en getrainde adviseurs halen alles uit de kast voor de beste prijs en de voor u meest gunstige voorwaarden. Ook waken wij over de totstandkoming van de juiste koop- of huurovereenkomst.
  • Contractondertekening: wat werd overeengekomen, wordt vastgelegd in een huur- of koopcontract. Bij aankoop van een pand gaan wij met u mee naar de notaris. Daarna volgt de sleuteloverdracht en mogen we u feliciteren met uw nieuwe bedrijfspand.
  • Eindinspectie en oplevering: voordat u het proces verbaal van oplevering daadwerkelijk ondertekent, verzorgen wij voor u de eindinspectie. U weet dan zeker dat u het pand ook aantreft in de overeengekomen staat.

Doet u sommige dingen liever zelf, dan kunt u ook enkele specifieke diensten bij ons afnemen. Maak vrijblijvend een afspraak om de mogelijkheden te bespreken.

Afspraak maken

  • Kantoorruimte
  • Bedrijfsruimte
  • Winkels
  • Onderwijs
  • Zorgvastgoed
  • Maatschappelijk vastgoed
  • Transformatie
  •  
  • Aankoop & Aanhuur
  • Strategisch advies

Wat zoekt u?

Geef via dit formulier uw zoekopdracht aan ons door. Zodra wij het ideale pand voor u hebben gevonden, nemen wij meteen contact met u op.

Klik hier

Strategisch huisvestingsadvies

De zakelijke vastgoedmarkt is continu in beweging: prijzen fluctueren, het aanbod neemt toe of af en de regelgeving wordt aangepast. Daarnaast kunnen ook uw eigen huisvestingseisen en -noden veranderen:

  • de omvang van uw personeelsbestand wijzigt.
  • u wilt meer of minder opslagruimte.
  • u wenst beter bereikbaar te zijn.
  • uw huurcontract loopt bijna af.

Als ondernemer moet u dan ook voortdurend uw situatie blijven analyseren. Daar helpen wij u graag bij.

Wel of niet verhuizen?

Wij fungeren graag als uw gesprekspartner en bepalen zo samen met u wat voor u de beste vastgoedoplossing is. Wellicht is dat verhuizen naar een huurpand, of overgaan tot aankoop, maar niet altijd. Ook wanneer u beter blijft waar u bent, kunnen wij u helpen uw huisvestingssituatie te optimaliseren. Zo kunnen we uw huurcontract weer helemaal up-to-date te maken of u helpen uw pand te verkopen om het vervolgens te huren (een zogenaamde sale lease back). De mogelijkheden zijn vaak talrijk. Wij helpen ze graag overzichtelijk te maken.

Deskundig haalbaarheidsonderzoek

Verhuizen brengt heel wat met zich mee. U moet dan ook zeker zijn dat het de juiste keuze is voor uw onderneming én dat het pand waarnaar u verhuist beter aansluit bij uw huidige behoeften dan het oude.

HITH zorgt ervoor dat u die keuze met een gerust geweten kunt maken.

Wij doen kritisch onderzoek naar de benodigde grootte van het pand en houden rekening met uw functionele eisen. We bespreken ook uw financiële wensen en flexibiliteit om zo na te gaan of u beter huurt of koopt.

Wilt u een diepgaander onderzoek? Dan brengen wij de werkprocessen in uw organisatie volledig in kaart en nemen we alle aspecten van uw huidige huisvesting onder de loep. Het resultaat van dit onderzoek is een strategisch huisvestingsadvies dat als basis dient voor verdere stappen en dat u toelaat een weloverwogen keuze te maken.

Bent u geïnteresseerd in een gesprekspartner die samen met u onderzoekt of verhuizen al dan niet de juiste oplossing is? Maak dan vandaag nog vrijblijvend een afspraak, want de vastgoedmarkt zit geen dag stil.

Afspraak maken

  • Kantoorruimte
  • Bedrijfsruimte
  • Winkels
  • Zorgvastgoed
  • Onderwijs
  • Maatschappelijk vastgoed
  • Bedrijfshallen

Tarieven

Transparantie boven alles

Wij doen niet aan verborgen kosten of onaangename verrassingen wanneer we voor u de (eind)afrekening maken. HITH staat voor transparantie en wij onderscheiden ons dan ook door u nog voor we samen aan de slag gaan te voorzien van een helder kostenplaatje.

Daarnaast bieden wij verschillende vergoedingsmogelijkheden. Zo kunt u bij ons een resultaat-afhankelijke vergoeding afspreken of ervoor kiezen om te werken op basis van ons uurtarief, al dan niet met een gemaximeerde totale vergoedingssom. Zelfs een combinatie van beide vergoedingsopties behoort tot de mogelijkheden. Welke vergoedingswijze u ook kiest, u weet van tevoren precies wat u kunt verwachten.

Losse componenten

  • Uur tarief € 170
  • Beoordelen huurovereenkomst € 599
  • Beoordelen koopovereenkomst € 599
 
  • Aanhuur
  • % over besparing hele contract 20%
  • Starttarief, voorschot € 950,00
  • Minimale vergoeding € 1.950,00
  • Aankoop
  • % over besparing 20%
  • Starttarief, voorschot € 950,00
  • Minimale vergoeding € 1.950,00
Prijzen onder voorbehoud van gunning

Aanbod zakelijk vastgoed

Bekijk ons actuele aanbod. Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op. Staat uw droompand momenteel niet tussen ons aanbod? Geef ons dan uw specifieke zoekvraag door, zodat wij de mogelijkheden voor u kunnen bekijken.

Bekijk aanbod

Wat zoekt u?

Het perfecte bedrijfspand is zoveel meer dan een betaalbare ruimte op een handige locatie. Die zakelijke factoren zijn belangrijk, maar evenzeer van invloed op uw productiviteit, de indruk die u maakt, en uw algemene succes zijn gevoelsmatige factoren als sfeer en uitstraling. Ook daar houden wij rekening mee.

Staat wat u zoekt niet in ons huidige aanbod? Geef ons dan uw specifieke zoekvraag door. Wij bekijken vrijblijvend en kosteloos voor u alle mogelijkheden en laten het u meteen weten als we een passend pand hebben gevonden.

Geef via dit formulier uw zoekopdracht aan ons door. Zodra wij het ideale pand voor u hebben gevonden, nemen wij meteen contact met u op.

Klik hier

Linkedin

Volg ons op LinkedIn

Instagram

Volg ons op Instagram

Facebook

Volg ons op Facebook

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de HITH Vastgoed Nieuwsbrief

Sluit u aan bij onze gemeenschap van beleggers en ontvang onze Vastgoed Nieuwsbrief met elke maand handige beleggingstips, achtergrondartikelen en interessante video's. Neem een voorsprong op de gemiddelde belegger door direct te profiteren van onze adviezen.

Schrijf u nu in:

De HITH methode

Elke vastgoedwens is uniek en daarom combineren wij tal van jaren ervaring steeds met een frisse blik en een grondige analyse. Wij zorgen ervoor dat u het gehele traject met een gerust gemoed kunt doorlopen, wetende dat u steeds de optimale oplossing voor uw situatie aangereikt krijgt.

Dat verloopt zo:

01 | Een goed gesprek

Kom koffie drinken! Want een goed gesprek is het halve werk. In een kosteloos kennismakingsgesprek bespreken we uw persoonlijke situatie, wensen en eisen. Daarna stellen we samen een concreet plan van aanpak op. Wij weten als geen ander hoe snel de vastgoedmarkt verandert. Laat geen kans schieten en klik hier om een (persoonlijke of video call) afspraak te maken bij een van onze adviseurs.

02 | Meteen duidelijkheid

Voor elke vastgoedvraag hebben wij een passende, gestructureerde aanpak in combinatie met een nauwgezette planning. Bij ons geen ingewikkelde prijsconstructies of verrassingen achteraf. Het kostenplaatje presenteren we u nog voor we van start gaan. Zo weet u meteen wat te verwachten. Duidelijkheid en eerlijkheid. Daar houden we van.

03 | Gefeliciteerd!

Gelukt! Wij vonden voor u het ideale pand of de juiste huurder/koper. Na een succesvolle onderhandeling is het tijd om te tekenen. Wij zorgen ervoor dat ook dit feestelijke moment goed verloopt. Handtekening gezet? Tijd om te proosten!

Funda in Business
NVM
VastgoedCert
NRVT
Erkend leerbedrijf
HITH Vastgoed Advies B.V.
Recent aanbod
Laatste nieuws
Op deze manier bepaal je het aantal vierkante meters van jouw nieuwe kantoorruimte

Op deze manier bepaal je het aantal vierkante meters van jouw nieuwe kantoorruimte

Gezondheid én welzijn op uw werkplek

Gezondheid én welzijn op uw werkplek

Kantoortuin

Kantoortuin

Contactgegevens
  • Kom bij ons langs
  • Leusderweg 60
  • 3817KB Amersfoort
  • T. 033-2047071
  • E. welkom@hithvastgoedadvies.nl
  • KVK. 32095100
Powered by Goes & Roos Alle rechten voorbehouden | Sitemap | Privacyverklaring