Vorige | Volgende

Bergstraat 20 Amersfoort

Bewaar object
Dit bedrijfsobject is verhuurd

Omschrijving

GUNSTIG GELEGEN KANTOORRUIMTE (WINKELRUIMTE)

- Onlangs gerenoveerd, voorzien van eigen pantry en toilet.
- Goed bereikbaar met auto en OV
- Veel mogelijkheden door 4 grote (kantoor)kamers, eigen bergruimte en buitenruimte.
- Op loopafstand van het gezellige, historische (winkel)centrum van Amersfoort

OMSCHRIJVING
Dit aangenaam gelegen pand in het zakelijk hart van Amersfoort is zeer geschikt voor diverse vormen van zakelijke dienstverlening zoals balie houdende organisaties en (publiek) toegankelijke kantoorruimte. Door het niveauverschil heeft de ruimte een speels karakter. Dit pand is zowel met auto als met openbaar vervoer makkelijk te bereiken. De strategische, centrale ligging in Nederland en het uitstekende voorzieningenniveau maken van Amersfoort een stad met een zeer gunstig vestigingsklimaat voor bedrijven. Dat heeft al vele toonaangevende bedrijven en organisaties uit binnen- en buitenland naar Amersfoort gelokt.

INDELING
Op de begane grond vind je een een royale entree, een pantry, toilet, trapafgang naar splitlevelniveau. Daar vind je 3 kantoorkamers, opslag- en magazijnruimte, een terras op de zuidzijde en een kelder.

OPPERVLAKTE
Het totale vloeroppervlakte van deze commerciële ruimte bedraagt circa 110 m², verdeeld over begane grond en splitlevel niveau. Daarbij is nog een grote kelderberging van 76m² met een hoogte van 155 cm.
Entree/kantoor: circa 22 m²
Kantoor 1: circa 15 m²
Kantoor 2: circa 18 m²
Kantoor 3: circa 25 m²
Terras: circa 15 m²

LOCATIE
De ruimte is gelegen op een locatie nabij de hoofdtoegangswegen vanuit- en naar het historische centrum van Amersfoort.
De locatie is zeer gemakkelijk te vinden en is met zowel met eigen- als openbaar vervoer goed bereikbaar. Het knooppunt Hoevelaken, waar de A1 en de A28 elkaar kruizen, is binnen enkele minuten bereikbaar.
Het NS-Station Amersfoort C. is op loopafstand en een bushalte bevindt zich vrijwel voor de deur van het gebouw. Het gebouw ligt aan de rand van het historische stadscentrum met winkels, gemeentehuis, postkantoor, bank-, culturele- en horeca voorzieningen op geringe loopafstand.
De Bergstraat ligt in een schitterende woon-/werkomgeving, een hapje/drankje, een boodschap of kleine wandeling tijdens de lunchpauze worden door de ligging mogelijk gemaakt.

BESTEMMING
De bestemming voor dit object is heel divers, het perceel is aangewezen als 'Gemengd - 2'. Hier geldt een bestemming voor:
- wonen;
- maatschappelijke voorzieningen in de vorm van medische, sociale en culturele voorzieningen;
- administratieve, financiële en zakelijke dienstverlening;
- bedrijven die, in de bij de regels behorende Staat van bedrijfsactiviteit, zijn aangeduid als categorie A;dit biedt enorm veel mogelijkheden.
Kijk voor de het bestemmingsplan op www.ruimtelijkeplannen.nl

HUURVOORWAARDEN

HUURPRIJS
Huurprijs €1.150,- p/maand excl. BTW

OMZETBELASTING
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal gekeken worden naar een oplossing.

SERVICEKOSTEN
€150,- p/maand excl. BTW
Het pand wordt verwarmd door middel van blokverwarming. Het verbruik wordt bijgehouden via warmtemeters op de radiatoren en eenmaal per jaar verrekend met de servicekosten.

HUURPRIJS INDEXERING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het Consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

HUURTERMIJN
De huurtermijn bedraagt 5 jaar met een aansluitende verlengingsperiode(n) van 5 jaar.
Eventueel is een kortere huurtermijn bespreekbaar.

OPLEVERNIVEAU:
- C.V.-installatie
- pantry
- toilet
- alarminstallatie (huurder dient hiervoor zelf een abonnement af te sluiten)
- rolluiken
- vloerbedekking (laminaat vloer in het gehuurde).

HUUROVEREENKOMST
Indien partijen tot overeenstemming komen, zullen de huurvoorwaarden worden vervat in een huurovereenkomst, model Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte, die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals deze wordt gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

ZEKERHEIDSSTELLING
Bij ondertekening van de huurovereenkomst wordt verlangd een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUURBETALING
De huur te vermeerderen met servicekosten en omzetbelasting dient per maand vooruit te worden voldaan.

GUNNING
De verhuurder/eigenaar behoudt zich het recht van gunning voor.
Lees de volledige omschrijving

Kenmerken

Algemeen

Hoofdbestemming
kantoorruimte
Functies
kantoorruimte
Aanvaarding
In overleg

Details

Perceel
293 m²
Voorzieningen
inbouwarmaturen, kabelgoten, kamerindeling, pantry, systeemplafond, te openen ramen, toilet, verwarming
Ligging
in woonwijk
Bereikbaarheid
bank op 500 m tot 1000 m, bushalte op minder dan 500 m, busknooppunt op 500 m tot 1000 m, NS station op 500 m tot 1000 m, ontspanning op minder dan 500 m, restaurant op minder dan 500 m, winkels op minder dan 500 m
Waardering binnen
goed
Waardering buiten
goed
Bouwperiode
vanaf 1971 t/m 1980
In aanbouw
nee

Financieel

Servicekosten
150
Conditie servicekosten
per maand
BTW servicekosten
ja

Kantoorruimte

Kantoorruimte oppervlakte
110 m²
Kantoorruimte units vanaf
110
Bekijk alle kenmerken

Alle foto's

Kaart Bergstraat 20 Amersfoort

naar Bergstraat 20 Amersfoort
Op 5 minuten loopafstand Op 5 minuten fietsafstand

Deel dit object

De HITH methode

Elke vastgoedwens is uniek en daarom combineren wij tal van jaren ervaring steeds met een frisse blik en een grondige analyse. Wij zorgen ervoor dat u het gehele traject met een gerust gemoed kunt doorlopen, wetende dat u steeds de optimale oplossing voor uw situatie aangereikt krijgt.

Dat verloopt zo:

01 | Een goed gesprek

Kom koffie drinken! Want een goed gesprek is het halve werk. In een kosteloos kennismakingsgesprek bespreken we uw persoonlijke situatie, wensen en eisen. Daarna stellen we samen een concreet plan van aanpak op. Wij weten als geen ander hoe snel de vastgoedmarkt verandert. Laat geen kans schieten en klik hier om een (persoonlijke of video call) afspraak te maken bij een van onze adviseurs.

02 | Meteen duidelijkheid

Voor elke vastgoedvraag hebben wij een passende, gestructureerde aanpak in combinatie met een nauwgezette planning. Bij ons geen ingewikkelde prijsconstructies of verrassingen achteraf. Het kostenplaatje presenteren we u nog voor we van start gaan. Zo weet u meteen wat te verwachten. Duidelijkheid en eerlijkheid. Daar houden we van.

03 | Gefeliciteerd!

Gelukt! Wij vonden voor u het ideale pand of de juiste huurder/koper. Na een succesvolle onderhandeling is het tijd om te tekenen. Wij zorgen ervoor dat ook dit feestelijke moment goed verloopt. Handtekening gezet? Tijd om te proosten!

Funda in Business
NVM
VastgoedCert
NRVT
Erkend leerbedrijf