Vorige | Volgende

Molenweg 66 VOORTHUIZEN

Huurprijs € 1.750 per maand

Bewaar object

Omschrijving

MULTIFUNCTIONEEL BEDRIJFSGEBOUW,
bestaande uit ruime BEDRIJFSHAL met KANTOORRUIMTE en GROOT BUITENTERREIN.

Toegang hal middels overheaddeur in voorgevel en loopdeur in zijgevel.
De totale beschikbare vloeroppervlakte bedrijfshal is circa 244 m2, kantoorruimte circa 25 m2.
Dit complex heeft een groot volledig bestraat buitenterrein van 740 m2. Eigen parkeerplaatsen aan de voorzijde. Buitenterrein is geschikt voor opslag- parkeer- en presentatieruimte en is geheel afsluitbaar.

Het bedrijfsobjekt is gelegen aan de doorgaande weg, de Molenweg, aan de buitenzijde van Voorthuizen.

Uitstekende zicht-lokatie en bereikbaarheid.

Opleveringsniveau
Bedrijfshal
· Betonvloer met vloerverwarming
· Stenen binnenwanden
· Hoogte tot aan plafond circa 6 meter
· Overheaddeur met loopdeur
· Verlichting en krachtstroom

Kantoorruimte
· Gesitueerd op de 1e verdieping
· Toilet op begane grond
· Pantry en bergruimte

Bestemming
Het bedrijfsgebouw is voor diverse doeleinden geschikt

Huurvoorwaarden
· Jaarlijkse indexering
· Bankgarantie ter grootte van 3 bruto-maandhuren
· Huurprijsbetaling maandelijks bij vooruitbetaling
· Huurperiode in overleg
· Huurovereenkomsten conform ROZ-model
· Aanvaarding in overleg
Lees de volledige omschrijving

Kenmerken

Overdracht

Status
Beschikbaar
BTW belast
ja
Service kosten
€ 245 p/m
Conditie Service kosten
per maand
Aanvaarding
direct

Bouw

Soort object
Bedrijfsruimte
Type
Bedrijfsruimte
Bouwtype
Bestaande bouw
Mogelijke functie(s)
Bedrijfsruimte

Oppervlakten en inhoud

Opp bedrijfshal
269 m²
Opp terrein
740 m²
Perceel
3.320 m²

Kadastrale gegevens

Gemeente
Voorthuizen
Sectie
F
Perceel
1997
Oppervlakte
3320 m²
Eigendomssituatie
volle eigendom
Bekijk alle kenmerken

Alle foto's

Kaart Molenweg 66 VOORTHUIZEN

naar Molenweg 66 VOORTHUIZEN
Op 5 minuten loopafstand Op 5 minuten fietsafstand

Deel dit object

De HITH methode

Elke vastgoedwens is uniek en daarom combineren wij tal van jaren ervaring steeds met een frisse blik en een grondige analyse. Wij zorgen ervoor dat u het gehele traject met een gerust gemoed kunt doorlopen, wetende dat u steeds de optimale oplossing voor uw situatie aangereikt krijgt.

Dat verloopt zo:

01 | Een goed gesprek

Kom koffie drinken! Want een goed gesprek is het halve werk. In een kosteloos kennismakingsgesprek bespreken we uw persoonlijke situatie, wensen en eisen. Daarna stellen we samen een concreet plan van aanpak op. Wij weten als geen ander hoe snel de vastgoedmarkt verandert. Laat geen kans schieten en klik hier om een (persoonlijke of video call) afspraak te maken bij een van onze adviseurs.

02 | Meteen duidelijkheid

Voor elke vastgoedvraag hebben wij een passende, gestructureerde aanpak in combinatie met een nauwgezette planning. Bij ons geen ingewikkelde prijsconstructies of verrassingen achteraf. Het kostenplaatje presenteren we u nog voor we van start gaan. Zo weet u meteen wat te verwachten. Duidelijkheid en eerlijkheid. Daar houden we van.

03 | Gefeliciteerd!

Gelukt! Wij vonden voor u het ideale pand of de juiste huurder/koper. Na een succesvolle onderhandeling is het tijd om te tekenen. Wij zorgen ervoor dat ook dit feestelijke moment goed verloopt. Handtekening gezet? Tijd om te proosten!

Funda in Business
NVM
VastgoedCert
NRVT
Erkend leerbedrijf